Glasnost vergroot creatief team voor meer slagkracht

Vijf nieuwe medewerkers moeten Glasnost op creatief en strategisch vlak meer slagkracht geven.

De vijf nieuwe medewerkers
Afbeelding: Glasnost

Creatief pr-bureau Glasnost heeft in de afgelopen weken vijf nieuwe medewerkers aangenomen als uitbreiding op het bestaande team. Glasnost verdubbelt zo ruim het aantal medewerkers met een specifieke creatieve functie. Door deze keuze wil Henk Boersen, managing director van Glasnost, de volgende fase van het bureau vormgeven. 

In die fase wil Glasnost haar 'earned gedachtengoed in campagnes steviger verankeren in haar full-service pr, campagnes en content proposities.'

De vijf nieuwe medewerkers

Sindy de Vries start als director strategy en creative. Voorheen werkte zij onder andere bij Ogilvy, Noise en Endemol. 

Arvid Wiegerinck gaat als creative producer de productietak van Glasnost opzetten om meer werk in house te maken. Wiegerinck werkte eerder als producer bij Publicis. 

Iris de Bruin stapt over van Wunderman Thompson naar Glasnost als lead creative.

Beau Tomassen maakt de overstap van Blauw Gras naar Glasnost en start als junior creative. 

Tot slot trekt Glasnost Loren Snel aan als tweetalig copywriter en vertaler.  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie