Overslaan en naar de inhoud gaan

Trending deze week: Pedro Pascal is de ultieme ‘Internet-daddy’

Pedro Pascal is getransformeerd tot de ultieme internet-daddy ons hoor je niet klagen.
Pedro Pascal

Pedro Pascal schittert al meer dan een decennium in blockbusters als Narcos, Game of Thrones en The Mandalorian en sinds kort is hij ook niet meer weg te denken uit het social media landschap. De Pascal-koorts is sinds zijn laatste hoofdrol als Joel Miller in de apocalyptische HBO-serie The Last of Us in een flinke stroomversnelling geraakt, waardoor hij binnen no-time ineens dé internet-daddy van dit moment werd.

Sinds het debuut van The Last of Us obsederen talloze nieuwe fans momenteel over het knappe uiterlijk, ondeugende flirtgedrag en de sarcastische humor van de charismatische acteur. Zijn gezicht is niet meer te vermijden op platformen als TikTok en Instagram. Fan-edits van zijn meest hilarische en blozende interviews, Starbucks bestellingen en iconische uitspraken harken miljoenen likes, reacties en views binnen.

Daddy complex

Hoewel veel A-listers ervoor kiezen om afstand te houden van social media, heeft Pascal volledig zijn rol als internet-daddy omarmd en hij lijkt niks te kunnen doen wat zijn likability in diskrediet kan brengen. Maar waarom beschikt Pedro over zo’n gunfactor? Hij steunt de LGBTQ+ beweging, heeft een aandoenlijke relatie met zijn tegenspeelster in de HBO-serie én is ook nog eens een activist. Kortom, hij tikt alle viral-waardige boxen aan in onze huidige ‘social’ cultuur.

De acteur is dusdanig populair dat eigenlijk alles wat hij momenteel doet (bedoeld of onbedoeld) viral gaat. Een ding kunnen we wel stellen, het einde van het eerste seizoen van The Last of Us betekent zeker niet het einde van onze nieuwe internet-daddy Pedro Pascal. 

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in