KwikFit kiest Hibou voor PR- en social strategie

De disruptie door elektrisch rijden vraagt om een nieuwe strategie met een grote digitale component.

De eerste energieneutrale garage van Kwikfit, in Utrecht

KwikFit heeft het Amsterdamse pr-bureau Hibou geselecteerd om de pr- en social strategie van garagebedrijf te doen. Creatie hoort daar ook bij. 'Full-service dus', zegt directeur Matthijs Rutten van Hibou. 'De disruptie die plaatsvindt in de wereld van mobiliteit door elektrische voertuigen vraagt om een nieuwe strategie met een grote digitale component. Om dat op te zetten gaat KwikFit met ons in zee.'

Hibou verzamelt en analyseert informatie uit alle social databronnen en baseert daar communicatiestrategieën en campagnes op, een specialistische aanpak.

Meer nieuwe accounts

Het bureau heeft naast KwikFit heeft het de afgelopen twee maanden acht nieuwe accounts toegevoegd. Dat gaat om bedrijven als NIPA Capital, Field Trip Health, Trengo, PGGM, Makelaarsland, en Credion.

Ook werkt het vast voor het Franse beleggingsfonds La Financière de l’Echiquier (LFDE).  Dit is een direct gevolg van de samenwerking die Hibou vorig jaar november aanging met de Belgische bureaus RCA en Backstage Communications. Onder de naam Finance Finest werken de drie bureaus samen in de Benelux.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie