Le Pub (Publicis Groupe), breidt uit met lanceringen in Latijns-Amerika, Azië en Afrika

De uitbreiding van Le Pub draagt bij aan de portefeuille van Milaan en Amsterdam.

Heineken en Le Pub

Na de lancering van Le Pub in november 2020 in Amsterdam en Milaan, breidt het agency uit om Heineken te bedienen in zijn belangrijkste markten. Er worden nieuwe kantoren geopend in Sao Paulo, Mexico City, Kaapstad, Singapore en Shanghai.

Le Pub Mexico wordt geleid door Diego Wallach, die de rol van CCO op zich neemt naast CSO Isabella Mulholland. Le Pub Brazil wordt geleid door Felipe Cury, CCO, Ana Hernandes, gedelegeerd bestuurder en Silvia Paes, hoofd strategie. De uitrol van Le Pub in Singapore, China en Zuid-Afrika wordt de komende twee maanden gerealiseerd.

Creativiteit

Bram Westenbrink, die met Heineken de launching client is van Le Pub, is zeer complimenteus over het bureau: ‘In de afgelopen 18 maanden heeft Le Pub de relevantie en actualiteit van Heineken verder vergroot. Deze uitbreiding zal een verdere impact hebben op meer van onze belangrijkste markten, zorgen voor een bewezen datamodel in combinatie met creativiteit van wereldklasse die campagne-lokalisatie op schaal mogelijk maakt.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie