Miele kiest na mediapitch voor dentsu

Merk wil 'nieuwe frisse kijk op de mediastrategie'.

Patricia Slootjes van Miele

Na een uitvoerig pitchproces begint Miele Nederland per 1 januari 2021 de samenwerking met dentsu voor al zijn online en offline media-activiteiten in Nederland.

Daarmee komt per die datum een einde aan de samenwerking met Initiative en Reprise.

 

Patricia Slootjes, directeur marketing Miele Nederland: 'Wij zijn overtuigd dat we met dentsu een nieuwe frisse kijk op onze mediastrategie krijgen die met name zal resulteren in een nieuwe koers op het gebied van digitale media, data en contentpartnerships.'

Marcia Bruns, client director bij dentsu: 'Door het gebruik van ons dataplatform M1 hebben wij de juiste inzichten in doelgroepen voor optimale keuzes. Zo kunnen we gezamenlijk verder bouwen aan het sterke merk Miele in Nederland.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie