NS kiest voor TBWA\Neboko

Het prijswinnende bureau volgt N=5 op en gaat de externe campagnes verzorgen voor het Nederlandse spoorwegbedrijf. 

Rik Ledder (TBWA\Neboko) en Ivo Steffens (NS)

De NS heeft na een intensief aanbestedingsproces haar reclamediensten gegund aan TBWA\Neboko. 

Het Nederlandse spoorwegbedrijf maakt bekend dat het de afgelopen maanden heeft gezocht naar de meest geschikte partner om N=5 op te volgen, dat vijf jaar lang het vaste bureau was. Van TBWA\Neboko wordt nu verwacht dat het met een agile manier van werken en een intensieve samenwerking, alle externe campagnes gaat verzorgen. 

'Samen invulling geven aan het merk NS'

Ivo Steffens, directeur Commercie-IT NS over de nieuwe uitdaging van het merk NS: ‘We hebben sinds 2015 samen met N=5 enorme stappen gezet met ons merk. Nu staan we voor een nieuwe uitdaging. We willen de Nederlandse Spoorwegen ontwikkelen tot een breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt. Van het grootste belang is dat we een gemakkelijke, flexibele en comfortabele deur-tot-deur reis bieden voor onze reizigers. We hebben er alle vertrouwen in dat we hier samen met TBWA\Neboko op een creatieve manier invulling aan kunnen geven voor ons merk.’

Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko voegt daaraan toe: ‘Mobiliteit speelt een essentiële rol in onze maatschappij, waarbij het dagelijks leven steeds dynamischer wordt. Zeker in deze tijden vraagt dat om een creatieve en inspirerende campagne-aanpak. We kunnen niet wachten om samen met NS te bouwen aan een mooie toekomst.’

'Rake doorvertaling merkpositionering'

Steffens: ‘In de laatste fase van de bureaupitch presenteerden drie bureaus zich aan NS met als uiteindelijke winnaar TBWA\Neboko. Alle drie de bureaus hebben kwalitatief zeer sterke concepten gepresenteerd. Uiteindelijk hebben we gekozen voor TBWA\Neboko vanwege de rake doorvertaling van onze merkpositionering.’

De organisaties maken bekend dat de komende tijd de samenwerking tussen NS en TBWA\Neboko verder wordt vormgegeven waarna de nieuwe koers gezamenlijk afgestemd en ingevuld wordt.

Lees ook: De Vegetarische Slager kiest voor TBWA\NEBOKO als global agency

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Henny Nieuwenhuis
Ik gun het nieuwe bureau het van harte, maar wat is het sneu voor N=5. Wat een prachtig werk hebben ze gemaakt voor NS. Een prachtig merk tot gevolg. Alleen op basis daarvan zou iets meer loyaliteit van de NS niet misplaatst zijn. De gemiddelde klant - bureau relatie wordt nog steeds korter. Jammer voor beide partijen.



Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Henny Nieuwenhuis
Ik gun het nieuwe bureau het van harte, maar wat is het sneu voor N=5. Wat een prachtig werk hebben ze gemaakt voor NS. Een prachtig merk tot gevolg. Alleen op basis daarvan zou iets meer loyaliteit van de NS niet misplaatst zijn. De gemiddelde klant - bureau relatie wordt nog steeds korter. Jammer voor beide partijen.



Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Roy Boersema
Lekkere dutch angle op de persberichtfoto. :')
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie