Pathé kiest voor UM en Reprise voor mediastrategie

Consolidatie media-account na bureauoriëntatie.

Het Pathé theater in Zwolle

UM en Reprise hebben samen het volledige media-account van Pathé gewonnen. Na een bureauoriëntatie heeft Pathé gekozen om de on- en offline media-activiteiten te consolideren en volledig bij de twee Mediabrands-bureaus onder te brengen. De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle paid kanalen in Nederland.

Doron Kurz, director commerce Pathé: 'We hebben een uitdagend jaar achter de rug, maar we kijken met vertrouwen uit naar de toekomst en we behouden grote ambities voor Pathé als merk.  Het medialandschap wordt met de opkomst van digital steeds complexer. Dat vraagt om een sterke partner die ons kan adviseren op zowel offline als onlinekanalen.'

Yvonne Prins, managing partner UM Nederland over de nieuwe samenwerking: 'Wij kijken ernaar uit om in deze dynamische tijd samen met het team van Pathé een futureproof aanpak te ontwikkelen, waarin herstel, maar vooral groei, ambitie en vertrouwen centraal staan.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie