Pernod Ricard naar Havas Media

België en Nederland trekken samen op rond mediaplanning, strategie en inkoop.

Havas Media heeft Pernod Ricard als nieuwe klant. Voor het portfolio van Pernod Ricard Benelux werken Havas Media België en Nederland samen op mediaplanning, strategie en inkoop. Het is de bedoeling dat er 'betekenisvolle connecties' met diverse doelgroepen worden gebouwd.

Francesco Ottaviano, marketing director van Pernod Ricard Benelux, verklaart dat het concern in een fase van grote digitale transformatie zit. 'Havas Media brengt data-driven inzichten en moet helpen met de groei van diverse merken, nu we een nog grotere consumer-obsessed mindset hebben.'

Thijs Muller, CEO Havas Media NL spreekt van Pernod Ricard als een sociaal gedreven concern. 'De merken hebben grote menselijke kracht en dienen vrij precies in de leefwereld terecht te komen van hun publiek, met de juiste mediastrategie.'

Pernod Ricard is internationaal één van de grotere drankdistributeurs met rond de 8,5 miljard omzet met merken als Absolut Vodka, Ricard, Ballantine’s, The Glenlivet, Jameson, Martell, Havana Club, Beefeater, Malibu, Perrier-Jouët en Jacob’s Creek.

Het account was eerder ondergebracht bij dentsu.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie