ProRail wil digitale customer journey optimaliseren 

Digital agency Dept winnaar van de internationale aanbesteding

ProRail kiest Dept

Prorail heeft gekozen voor digital agency Dept als partner op de digitale customer journey te optimaliseren. ProRail wil haar gebruikers op een snelle en gemakkelijke manier naar hun bestemming brengen, zowel online als offline. Digital agency Dept is daarom geselecteerd om de Nederlandse spoorinfrastructuurbeheerder de komende jaren online te helpen. De eerste opdracht is de ontwikkeling van een nieuwe corporate website en een CMS-migratie. 

Advertentie
advertisement

Meerjarige samenwerking

In de komende maanden werken ProRail en Dept samen aan de realisatie van de website ProRail.nl en de implementatie van het nieuwe contentmanagementsysteem Episerver. Dept stelt dat dit systeem is zowel gebruiksvriendelijk als krachtig is en dat het beschikt over een zoekfunctionaliteit, die aansluit op de eisen en wensen van ProRail. De lancering van de nieuwe website is het begin van de meerjarige samenwerking. De planning is dat binnen de contractsperiode ProRail.nl verder doorontwikkeld wordt en dat meerdere themasites onder handen worden genomen. 

Vertrouwen & trots

‘We zijn heel blij dat deze innovatieve partij die creativiteit, technologie en data combineert, de Europese aanbesteding heeft gewonnen”, zegt Inés Plasmans-Levert, directeur communicatie en externe betrekkingen van ProRail. “We hebben er alle vertrouwen in dat Dept onze wensen op het gebied van vormgeving en techniek op de juiste manier kan vertalen.’

Gert van Vliet, bdm bij Dept: ‘Wij zijn er trots op dat we mogen werken voor een organisatie die zo'n belangrijke rol speelt in het dagelijks vervoer van miljoenen Nederlanders.’

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie