Rotterdamse NOSUCH Group wil binnen 5 jaar top 10-speler worden

Na de recente overname van B.made, wil de groep van Teus Baars de komende jaren verder investeren in specialistische bureaus.

Teus Baars
NOSUCH Group

NOSUCH Group wil binnen 5 jaar uitgroeien tot een top 10 speler binnen de Nederlandse bureauwereld. Volgens oprichter en eigenaar Teus Baars, is met de recente strategische investering in het digital marketing bureau B.made, de groep nu 100 man groot.

NOSUCH Group zegt hiermee te willen inspelen op de trend dat organisaties op zoek zijn naar één centraal aanspreekpunt met expertise op alle aspecten van de moderne marketing. Baars: ‘Klanten hebben behoefte aan partijen die regie kunnen voeren over meerdere disciplines. Ook volledig kunnen integreren met de interne processen en werkwijzen van de organisatie is tegenwoordig een must. Dit zorgt voor optimale samenwerking en resultaten.’

Advertentie
advertisement

NOSUCH versus Candid

Baars zegt in de komende jaren meerdere investeringen te willen doen in specialistische MarCom bedrijven. Zijn kralen-rijg-strategie heeft veel weg van het in Amsterdam en Rotterdam gevestigde Candid Group van Gérard Ghazarian. Candid Group voegde deze zomer nog reclamebureau XXS toe aan het gezelschap en telt thans zo’n 200 medewerkers.

Onderdeel van de NOSUCH Group zijn: NOSUCH Agency, NOSUCH On-Site, NS+R en B.made.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie