Snap Inc. start Arcadia-studio voor commerciële AR-content

Bedrijf achter Snapchat heeft een creatieve studio opgericht om meer uit Augmented Reality te halen.

Arcadia

Snap Inc, het bedrijf achter Snapchat, kondigt de lancering aan van Arcadia. Deze creatieve studio werkt wereldwijd om branded content te maken in Augmented Reality (AR). Snapchat is groot geworden met AR-toepassingen. Snap Inc. zegt dat Arcadia ontwikkeld is in samenwerking met deskundigen op het gebied van mobiele AR-reclame. Het creatieve bureau gaat nieuwe technologie ontwikkelen rondom AR en dit als branded content aanleveren bij partners en bureaus. 

Arcadia moet Gen-Z aanspreken

De Arcadia-studio is ontwikkeld om het Gen-Z-publiek aan te spreken, aldus Snap Inc. Jeff Miller, global head of creative strategy van Snap Inc, zegt: 'Arcadia biedt een overtuigende oplossing voor merken en bureaus die de onmiddellijke waarde inzien van het ontwikkelen van AR-ervaringen van wereldklasse, geworteld in ambacht, technologie en klantervaring.'

Arcadia gaat volgens Snap Inc. samenwerken met merken, bureaus en ontwerpers over de hele wereld.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie