Social content bureau Blauw Gras breidt flink uit

Niet alleen werd het bureau onderdeel van het nieuwe moederbedrijf Ace, ook op de werkvloer zelf vond een uitbreiding plaats.

De afgelopen maanden heeft social content bureau Blauw Gras haar groei kracht bijgezet. Niet alleen werd het bureau onderdeel van het nieuwe moederbedrijf Ace, ook op de werkvloer zelf vond een uitbreiding plaats. Sinds juli is het team uitgebreid met 17 nieuwe medewerkers. Het totale aantal medewerkers komt daarmee uit op zestig.

Zo zijn Maaike Langereis en Claire Daemen beiden als Account Director aan de slag gegaan. Langereis komt over van N=5, terwijl Daemen haar freelance rol bij Blauw Gras omgezet in een vast dienstverband. In het verleden was zij werkzaam bij Isobar. Langereis en Daemen zullen onder meer de samenwerking met nieuwe klanten als Samsung Benelux, ALDI Nederland en Hartstichting in goede banen leiden.

Advertentie
advertisement

Ongekende groei

Daarnaast versterkt Jeena van der Heul het creatieve team en heeft hij per 1 december de functie van Creative Lead. De ervaring als (freelance) creatief die hij heeft opgedaan bij bureaus als Fitzroy, JWT en Wieden + Kennedy zal hij inzetten om de grotere vraagstukken binnen Blauw Gras op te pakken.

'In 2020 hebben we met Blauw Gras een paar prachtige pitches op grote opdrachtgevers (o.a. Samsung, Aldi, Hartstichting) gewonnen. Daarnaast merken we dat vraagstukken op bestaande klanten ook steeds uitdagender en groter worden. Dit samen leidt tot een ongekende groei, zowel in werkniveau als volume', zegt co-founder Erjon Tuenter. 'We hebben daarom flink geïnvesteerd in mensen die naadloos aansluiten bij onze cultuur en ons werkniveau. Dit hebben we gedaan in alle gelederen van het bureau, dus zowel op director posities als op junior functies.'

Plaats als eerste een reactie

Advertentie