Staatsloterij kiest Hammerfest als nieuw social bureau

Hammerfest moet Staatsloterij helpen met strategie, creatie en media-inzet voor zijn social kanalen.

Fritsie de koekoeksklokvogel schittert in Oudejaarscampagne van Staatsloterij
TBWA\Neboko

Staatsloterij heeft na een pitchtraject gekozen voor Hammerfest als nieuwe partner voor sociale media. Het Amsterdamse bureau gaat Staatsloterij helpen met strategie, creatie en media-inzet voor haar social kanalen.

Staatsloterij zegt na ruim drie jaar werken met het huidige social bureau Blauw Gras een andere weg in te willen slaan met een aangepaste strategie.  

De pitch begon deze zomer met een kennismaking. Dries Poels, die de marketing leidt bij de moedeorganistie Nederlandse Loterij, plaatste naar eigen zeggen Hammerfest toen al op zijn wensenlijstje voor het agency roster.

In de pitch zelf heeft Hammerfest laten zien 'het merk goed strategisch te kunnen vangen', zegt Paul Braat, businessmanager Staatsloterij, zegt dat Hammerfest In de pitch heeft . 'Nu gaan we samen de executie van de social content en campagnes verder uitwerken.’

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie