Teisseire na pitch naar HPB

Merk introduceert twee nieuwe siroopsmaken.

Teisseire heeft HPB (Het PR Bureau) na een pitchtraject uitgekozen als partner voor zijn pr-activiteiten en communicatie. Het siroopmerk valt onder het internationale concern Britvic.

HPB heeft eerder voor Teisseire gewerkt in 2016 en na vier jaar keert het merk terug bij het bureau. HPB gaat voor het hoofdkantoor in Nederland aan de slag. De samenwerking is deze maand van start gegaan en richt zich op pr, influencer samenwerkingen en content. HPB begint met de introductie van twee nieuwe siroopsmaken: Mojito en Pina Colada.

Martijn Rikken, head of the Benelux bij Britvic: 'Op dit moment brengen mensen meer tijd thuis door, dat zien we terug in de siroop-verkoop van de afgelopen maanden. Dat veel mensen ook deze zomer in eigen land blijven, biedt ons een goed haakje om de twee nieuwe smaken te introduceren. HPB heeft ons in de pitch verrast met een creatieve en pragmatische aanpak.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie