Thomas Hofman en Bram Coppens starten productiehuis Karat in Nederland

Het bureau verwacht zich te onderscheiden met een onconventionele mix van lokaal en internationaal talent in regie en fotografie.

Thomas Hofman en Bram Coppens starten productiehuis Karat in Nederland

Producer Thomas Hofman en regisseur Bram Coppens starten een nieuw audiovisueel productiehuis onder de naam Karat. Het is de derde vestiging na België en de Verenigde Arabische Emiraten van het bureaumerk. Allen Grygierczyck is aangesteld als executive producer bij het Amsterdamse bureau.

Onderscheiden door onconventionele mix

Karat verwacht zich te onderscheiden door een onconventionele mix van lokaal en internationaal talent in regie, fotografie en meer te huisvesten. Het productiehuis zegt erin te geloven dat de gecombineerde visie en know-how van een regisseur en een producer een meerwaarde is in het benaderen van een productie en in het begeleiden van talent.

Samen met de creatieve geesten binnen Karat wil het productiehuis een toegevoegde waarde zijn voor communicatiebureaus en adverteerders die hun verhalen op een inspirerende manier willen vertalen naar audiovisuele content.

Het bureau geeft daarvoor aan verder te gaan dan alleen klassieke film-en fotoproducties. Zo verkondigt het dat grenzen van kunstvormen doorbroken worden en dat er collabs worden opgezet tussen  artiesten en brands. Onderdeel van het productiehuis is KRTDX: een record label, een curator, een designstudio.

Coppens & Hofman

Coppens regisseerde wereldwijde commercials voor merken als Adidas, Jeep en Chevrolet, en campagnes voor de Superbowl en het wereldkampioenschap voetbal. 

Hofman werkte als producer en executive producer bij onder meer de productiehuizen Hamlet en Caviar. Hij produceerde internationale campagnes op adverteerders en merken zoals Coca-Cola, Samsonite en Ikea. 

Beide heren geven te kennen gedurende de jaren samengewerkt te hebben aan verschillende internationale projecten.

Grygierczyck heeft 15 jaar ervaring als executive producer en werkte internationaal voor adverteerders als T-Mobile, Toto en Tele2.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie