Vier nieuwe klanten voor Abovo Maxlead

Museum Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt.

Abovo Maxlead heeft vier nieuwe klanten: museum Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, het recent gelanceerde snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt.

Elk van deze klanten heeft zijn eigen uitdaging. Abovo Maxlead gaat met verschillende on- en offline oplossingen deze merken ondersteunen. Bij Mitsuba is de doelstelling het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid, deze nieuwe snack wordt met tv-billboarding breder bekendgemaakt bij de doelgroep. Bij Vincent meets Rembrandt is de doelstelling vooral gericht op conversie, het binnenhalen van klanten. In dit geval hulp bij de verkoop van tickets voor de tentoonstelling.

Gerald Smith, head of marketing en media bij voetbalclub AZ, over de keuze voor Abovo Maxlead: 'Wij willen na het corona jaar echt weer fans verwelkomen in ons vernieuwde stadion. Dus de periode van seizoenkaartverkoop is heel belangrijk. Het team van Abovo Maxlead kwam met een goed onderbouwde aanpak.'

Willem-Albert Bol, sinds dit voorjaar ceo Abovo Maxlead: 'Vier compleet verschillende merken, waarvan de eerste resultaten die we zien binnenkomen de goede match bevestigen. Hoe verschillend iedereen ook is, we delen wel dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie