Wander Journeys wil de reisbranche veroveren met persoonlijkere e-mailmarketing

Het e-mailmarketingbureau biedt onder andere gepersonaliseerde nieuwsbrieven aan.

Afbeelding: Shutterstock

Het nieuwe e-mailmarketingbureau Wander Journeys wil e-mails aan gasten in de reis- en recreatiebranche persoonlijker maken, wat de aanbieders meer omzet moet opleveren. Het bureau, deze zomer gestart vanuit de holding Red Online Marketing, biedt live koppelingen met verschillende boekingssystemen en e-mailmarketingplatform Deployteq aan om die relevantieslag te maken.

Personalisatie

Op dit moment zijn er koppelingen mogelijk met de reserveringssystemen van BookZo, BookingExperts, EveryOffice en Tommy Booking. Er is ook ondersteuning voor Stratech Campaign. Werkt de klant met één van die platformen, dan komen via Deployteq de klant- en reserveringsdata van gasten beschikbaar voor een e-mailcampagne. Wander Journeys noemt het daarom 'heel eenvoudig om gerichte en gepersonaliseerde automation e-mailcampagnes op te zetten die bezoekers en/of gasten aanspreken, op basis van hun (historische) boekingsdata en voorkeuren.' 

Met die verzamelde gegevens is de e-mail ook te personaliseren. Zo kan het bureau de tekst en afbeeldingen een nieuwsbrief variëren op basis van de doelgroep en boekingsdata. Dit moet tot relevantere nieuwsbrieven leiden, en zo tot een e-mail met meer waarde en effectiviteit. 

In de afgelopen maanden heeft Wander Journeys zijn oplossingen getest met pilotklanten. Nu durft het bureau zijn dienstverlening breed aan te bieden, maar enkel voor de reis- en recreatiebranche. Huidige klanten zijn Duinrell, Estivo Travel, Strandplevier en De Kennemerduin Campings.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie