Welkoop gaat voor GUC als nieuwe lead agency

Het bureau was al verantwoordelijk voor de socialcontent van de retailer.

Welkoop kiest GUC Agency als nieuwe lead agency voor de ontwikkeling van merkpositionering, geïntegreerde merkcampagnes, retail-activaties, digital en social. Het bureau verzorgde al de socialcontent voor Welkoop.

‘Met 152 winkels zijn we een succesvolle retail-formule met verstand van tuin en dier’, vertelt Nicole van Doorn, commercieel directeur van Welkoop Retail. ‘Met GUC Agency hebben we een partner gevonden, die samen met ons het omnichannel-merk Welkoop verder kan ontwikkelen en toekomstbestendig maakt.’

Brian Hirman, managing partner van GUC Agency: ‘We zijn er trots op om voor Welkoop in de volle breedte van ons bureau aan de slag te mogen gaan. De organisatie heeft grote ambities met het merk en wij dragen graag ons steentje daaraan bij.’

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie