Zelfstroom kiest Mediatic om naamsbekendheid en autoriteit te vergroten

Bureau gaat het bedrijf adviseren en bijstaan in pr.

Jeremy Zero, Unsplash

Zelfstroom, het energiebedrijf dat zonnepanelen bereikbaar wil maken voor Nederlanders, heeft Mediatic gekozen als bureau. Hoewel Zelfstroom de afgelopen jaren hard gegroeid is en marktleider in lease en verhuur van zonnepanelen in Nederland claimt te zijn, is deze propositie nog relatief onbekend in de markt. Om meer naamsbekendheid te krijgen en deze leidende positie te ondersteunen, zal Mediatic het bedrijf adviseren en bijstaan in pr.

Zelfstroom wil de energietransitie versnellen via zonnepanelen, die het niet alleen te koop aanbiedt, maar ook te huur. Zo kan iedereen, ongeacht investeringsmogelijkheden, voor een vast bedrag energie krijgen en opwekken.

Aangescherpte strategie

Zelfstroom was op zoek naar een partij voor strategie en uitvoering, die bekend is met 'purpose-gedreven' organisaties, zegt marketingmanager Christ Coolen van de energieleverancier: ‘Mediatic en Zelfstroom zitten daarin helemaal op één lijn. Die klik geeft ruimte om mooie projecten met elkaar op te pakken.’

Advertentie
advertisement

Naast Zelfstroom zijn er meer ondernemingen die voor het Amsterdamse Mediatic hebben gekozen, laat het bureau weten. Ook Windunie, Yarrah, MisterGreen, ScaleUp Impact en Dazure kozen voor het bureau.

De aanwas van deze nieuwe opdrachtgevers past in de aangescherpte strategie van Mediatic, dat zich tegenwoordig zich vooral richt op vooruitstrevende en purpose-gedreven organisaties.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie