In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit...

Biermerk viert in nieuwe commercial dat de horeca weer open is en het wil consumenten eraan herinneren verantwoordelijkheid te nemen.

In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit...
Heineken

Heineken lanceert nieuwe campagne ‘Back to the bars’ als onderdeel van het wereldwijde initiatief #SocialiseResponsibly. Met de reclame viert het biermerk dat de dat de horeca weer open is en wil het tegelijkertijd consumenten eraan herinneren verantwoordelijkheid te nemen: ‘Alleen door de veiligheidsvoorschriften in het ‘nieuwe normaal’ te respecteren helpen we de horeca open te blijven. Er is tenslotte één ding beter dan een avond uit, namelijk nóg een avond uit.’

Advertentie
advertisement
Heineken - Back to the Bars

De campagne

De reclame laat ervaringen uit het echte leven zien waar iedereen zich volgens Heineken in kan vinden. Naast de tv-reclame is de campagne te zien op YouTube, bij Ster uitzending gemist, op digitale abri’s, social media en Schiphol. Nederland is het eerste land waar de campagne uitgerold wordt.

Lees ook: En weer raakt Heineken de juiste snaar met nieuwe commercial

Lees ook: Heineken bezorgt je heimwee en kippenvel met zijn ode aan nabij

In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit...
In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit... Heineken

Plaats als eerste een reactie

Advertentie