Campagne laat zien dat werken bij Burger King not so cool is

Hamburgerketen en SuperRebel laten medewerkers vlammen in arbeidsmarktcommercial.

Burger King neemt het in vuur en vlam zetten van je medewerkers nogal letterlijk in een nieuwe arbeidsmarktcommercials. Samen met SuperRebel ontwikkelde de hamburgerketen een HR-campagne waarin medewerkers vlam vatten en zelfs de minst coole routineklus ‘met passie en vuur doen’.

Pyrotechniek

In verschillende video’s spelen de medewerkers zichzelf. Ze vegen, maken schoon, serveren uit en maken Flame-Grilled hamburgers op open vuur, het product waarmee Burger King zich wil onderscheiden van de concurrenten. Om dat te benadrukken staan de medewerkers in brand. Het vuur in het video’s en op de foto’s is echt, laat Burger King weten, dankzij het pyrotechnische bedrijf Moviestunts.

Uitrol

De wervingscampagne is de eerste van Burger King gebaseerd op de nieuwe, Nederlandse positionering die het samen met SuperRebel heeft ontwikkeld. Het is de eerste campagne voor de hamburgergigant van het bureau uit Breda.

De campagne wordt uitgerold in samenwerking met Vizeum en Blauw Gras via social media, online advertising, advertenties en posters. De fotografie en regie voor de online video's is gedaan door Stef Nagel.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie