Diesel neemt influencers op de hak met campagne

Met de campagne ‘Be A Follower’ laat het modemerk zien dat het véél comfortabeler is om een influencer te volgen.

Modemerk Diesel drijft de spot met influencers in de campagne  ‘Be A Follower’. Met een reeks filmpjes laat het merk zien dat een ‘instagrammable’ leven niet altijd over rozen gaat. De campagne is opgezet in samenwerking met Publicis Italy. 

Achter die mooie foto’s, waarop influencers poseren met heerlijk eten en prachtige kleding, schuilen een hoop ongemakkelijkheden. Diesel brengt deze struggles met een knipoog in beeld. De achterliggende boodschap: influencers komen in vreemde situaties terecht. Wie Diesel draagt, heeft daar geen last van en gaat zorgeloos door het leven.

Voor de campagne heeft het merk de influencers Jennifer Grace, Kristen Crawley, Elias Riadi en tweeling Amixxa en Ayaxxa gestrikt. 

 

Advertentie

Friet en burgers

In het onderstaande filmpje proberen Amixxa en Ayaxxa hun eten zo perfect mogelijk op de foto te krijgen. Eentje gebruikt zelfs twee smartphones om de juiste hoek te vinden. Naast hun zit een koppel (dat kleding van Diesel draagt) ongegeneerd een hamburger met friet te verorberen. De tekst ‘Influencers have a hard time eating’ verschijnt. 

In het tweede filmpje figureert Riadi die zijn partner, ook een influencer, probeert uit te kleden. Zij heeft gesport met hoge hakken die zijn voorzien van ingewikkelde veters. Vervolgens bevat het spotje een scène met een koppel in een auto – nog met Diesel-kleding aan – dat elkaar heel soepel de kleren van het lijf scheurt. 

En hieronder nog een paar classics. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie