Dit zijn de 10 finalisten van Ster Gouden Loeki 2018

Adverteerder Plus is twee keer genomineerd, bureaus Alfred International, J. Walter Thompson Amsterdam en TBWA\Neboko ieder twee keer.

De tien finalisten van de Ster Gouden Loeki zijn bekendgemaakt. Adverteerder Plus staat er met twee commercials bij, bureaus Alfred International, J. Walter Thompson Amsterdam en TBWA\Neboko ieder twee keer. Dit zijn de tien finalisten:

Calvé Pindakaas - Lieke - Alfred International

Advertentie

Dierenbescherming - Help ons redden - Visual Noise

Heineken - Now You Can | Parking - Publicis Italy

Jumbo - Alles voor een geweldige Kerst bij Jumbo - Alfred International

Lidl - Ga voor goud! - Joe Public

McDonald's - Eerste avondje uit - TBWA\Neboko

Plus - Familietradities zijn er om door te geven - J. Walter Thompson Amsterdam

Plus - Goed eten is samen eten - J. Walter Thompson Amsterdam

Rijksoverheid - Geef vrijheid door! - KesselsKramer

Staatsloterij - Frekkel - TBWA\Neboko

Hoe werkt de Ster Gouden Loeki?

Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van Gfk voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. De winnaar Ster Gouden Loeki 2018 wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek dat kan stemmen op www.stergoudenloeki.nl.

De uitreiking is op donderdag 24 januari in Theater Tuschinski Amsterdam.

Reacties: 6

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
arie
Jumbo, Lidl ? Dacht dat het zou gaan om de kwaliteit van de spot, niet om het reclame inkoop budget ?!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Stefan
Haha dit gaat inderdaad nergens over. Lijkt meer op, wie heeft er het meeste geld uitgegeven bij de STER
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Mireille Lampe
Production House Pink Rabbit 4 maal genomineerd.
dat mag ook wel vermeld Maarten Hafkamp
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Mireille Lampe
4 nomaties voor één regisseur. ISMAEL
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Alida
Hele leuke reclame voor mij de winnaar jumbo
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Validators | be in the know
Volgens onderzoek van Validators maakt op basis van emotionele betrokkenheid bij de commercials de Dierenbescherming de beste kans!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie