Dit zijn de winnaars van de Ster Gouden Loeki 2022, eerste kwartaal

10 commercials zijn door een panel gekozen als populairste. Joe Public tekende voor drie commercials uit de lijst.

De Ster Gouden Loeki heeft de 10 winnaars van het eerste kwartaal 2022 bekend gemaakt. Joe Public is drie keer aanwezig in deze lijst, DDB Unlimited en Alfred International twee keer.

 

Amnesty International en ClubgeistBVH met ‘Free the five’

 

Calvé Pindakaas & Alfred International met ‘Esther Vergeer’

 

Jumbo & Alfred International met ‘Eentje extra’


Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met ‘Minder moeten: wel zo gezond!’

 

Lidl & Joe Public met ‘Lente met Delicieux!’

 

Ohra & Joe Public met ‘Maffia’

 

Plus supermarkt & Wunderman Thompson met ‘Goed eten is een keuze’

 

Safaripark Beekse Bergen & Joe Public met ‘Overnachten’

 

Sire & Selmore met ‘Stickertjes’

 

Toyota & DDB Unlimited met ‘Zonder falen geen succes’

Alles over de Gouden Loeki en procedure is hier te lezen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie