Essent komt met ‘bespaartegoed’ tegen hoge energieprijzen

Deelnemers aan Essents loyaliteitsprogramma ‘Thuisvoordeel’ krijgen een tegemoetkoming van 50 tot 100 euro, maar niet op hun rekening.

Monteur Freek

Stroom- en gasleverancier Essent komt zijn klanten binnen het loyaliteitsprogramma ‘Thuisvoordeel’ tegemoet in de hoge energieprijzen in de vorm van een zogeheten ‘Bespaartegoed’. Afhankelijk van hoe lang ze klant zijn, gaat het om een bedrag van 50 tot 100 euro.

Advertentie
advertisement

Die krijgen ze niet op hun rekening, maar sparen ze op om mogelijk te besteden aan energiebesparende maatregelen als isolatie, zonnepanelen en warmtepompen. Verder krijgen ze korting op energiebesparende producten zoals LED-lampen en een waterbesparende douchekop. Essent: ‘We helpen onze klanten financieel om het hoofd te bieden aan de historisch hoge energieprijzen.’

Commercial

Dit is de commercial die ‘Bespaartegoed’ onder de aandacht moet brengen:

https://youtu.be/euYrJtcHTYc

Energie van Vandaag

De nieuwe campagne is de vierde campagne onder de naam ‘Energie van vandaag’ die Essent uitbrengt. In de commercial is het vast gezicht, monteur Freek, te zien van Essent. De monteur helpt twee buurmannen die Essent beide ondersteunt met korting op energiebesparende producten uit het Thuisvoordeel-programma. De campagne is te zien op tv, radio en online.

Credits

Credits
Klant:                                                Essent

Bureau:                                             Accenture Interactive

Account:                                           Lisa Been, Anneke Bos

Strategie:                                          Gijs de Bruijn, Daan Remarque

Creatie:                                             Patrick Wijnhoven, Tomas Rouw, Dylan de Backer

RTV:                                                  Monique van Smaalen

Productiemaatschappij:                    Holy Fools

Regisseur:                                        Jan Albert de Weerd

Production designer:                        Florian Legters

Producer:                                          Wikke van der Burg, Felice Bakker

D.O.P.:                                              Tim Kerbosch

Offline montage:                               Martin Heijgelaar, Pim van der Pas

Online/grading:                                 Captcha

 

Advertentie