G-Star RAW presenteert modeshow vanuit huis

'Stay-At-Home Catwalk' uitgezonden via Instagram

G-Star - Stay at home catwalk

Afgelopen vrijdag  presenteerde G-Star RAW een modeshow op het @gstarraw Instagram-kanaal. Alle winkels van het fashion-brand zijn tijdelijk gesloten en modeshows zijn internationaal afgelast vanwege de coronacrisis. Het modemerk bedacht de huisshow als alternatief om toch in contact te blijven met de doelgroep. Het doel van de show was om de G-Start producten te blijven tonen, verbinding te maken, te entertainen en fans te inspireren met de duidelijke boodschap voor iedereen om thuis te blijven. De show is inmiddels 30.000 keer bekeken.

 

Advertentie
advertisement

Influencers op de catwalk

Door COVID-19 is thuisblijven voor velen de nieuwe norm geworden. Daarom organiseerde G-Star RAW een catwalk show rechtstreeks vanuit de gangen, keukens en woonkamers van de modellen en influencers. G-Star had voor de show 25 influencers uit 10 landen van over de hele wereld gevraagd om de ‘walk’ zelf op te nemen om zo de kleding te laten zien door door op de 'beat' van de G-Star RAW track te paraderen. Namens Nederland deed. Milan Carvalho mee aan de Instagram modeshow vanuit zijn huis. 

Gwenda van Vliet, cmo van G-Star RAW vertelt over de show: ‘In deze moeilijke tijden staat G-Star nog steeds ten dienste van onze fans. We blijven werken. We zijn nog steeds inventief en creatief. Onze Stay-at-Home Catwalk laat zien hoe je op andere manieren content kunt creëren. Met één duidelijke boodschap: blijf thuis!’

Volg ons liveblog en lees wat de impact van de coronacrisis is op jouw vakgebied.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie