Grolsch 0.0: ‘Het is jouw tijd, altijd’

De Enschedese bierbrouwer lanceert nieuwe campagne om de hele range alcoholvrije bieren onder de aandacht te brengen.

Grolsch 0.0: ‘Het is jouw tijd, altijd’
Fitzroy

Bierbrouwer Grolsch lanceert een nieuwe campagne voor zijn 0.0 bieren onder het motto: ‘Het is jouw tijd, altijd’. De campagne, ontwikkeld door Fitzroy, valt onder de overkoepelende campagne Proef Karakter die de brouwerij drie jaar geleden al lanceerde. De begeleidende commercial en bijbehorende activaties moeten de hele 0.0-range van het merk onder de aandacht brengen. De productie was in handen van Czar Amsterdam.

Advertentie
advertisement

Eerst drinken dan actie

Met het geluid van de Grolsch-soundtrack ‘Time of the season’ van The Zombies worden verschillende momenten in beeld gebracht waarbij het een goede tijd lijkt te zijn om een 0.0 te nuttigen. Opvallend is dat de video de betreffende actie, voetballen, hiken, werken of verhuizen in dit geval, laat zien na het drink-moment. En precies dat is volgens de Enschedese brouwer hetgeen dat Grolsch 0.0%, naast de smaak, anders maakt: ‘Het vormt geen onderbreking van je dag'.

De Grolsch 0.0-commercial

Grolsch 0.0% TV-commercial 2021

Credits:

Bureau: Fitzroy

Verantwoordelijke bij klant: Ard Bossema, Melanie Koning, Ellen Slaa Kamphuis

Production Company: CZAR Amsterdam

Executive Producer: Karlijn Paardekooper

Producer: Robert Nan

Production Manager: Felice van Zuilen

Director: Jonathan Herman

DOP: Jasper Wolf

Art Director: Rikke Jelier (Jelier & Schaaf)

Editor: Jurriaan van Nimwegen

VFX,Online: Storm Productions

Grading: Joppo van De Grot

Sounddesign: Kees Kroot van Sound Circus

Muziek: Time Of The Season van The Zombies

Plaats als eerste een reactie

Advertentie