Iedereen ‘pakt kansen’ op arbeidsmarkt in nieuwe campagne van Start People

De campagne, door 180 Amsterdam, toont herkenbare scenario’s die laten zien hoe Start zijn ‘maatschappelijke verantwoordelijkheid' neemt.

Start People toont 'herkenbare scenario's' in nieuwe campagne

Iedereen gelijke kansen op arbeidsmarkt. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van uitzendbedrijf Start People, ontwikkeld door 180 Amsterdam.

In de film zien we 'herkenbare scenario's’ die moeten laten zien hoe Start People zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt, zoals een vrouw die op het punt staat een nieuw arbeidscontract te tekenen. Actueler dan ooit bovendien, tijdens de war on talent die momenteel gaande is.

Het betreft de eerste grote nationale campagne voor Start People, dat al sinds 1977 bestaat. De campagne komt van de hand van 180 Made, de content-tak van 180 Amsterdam.

Barbara Bijlard, de kersverse managing director van 180 Amsterdam, licht toe: 'We hebben de manier van rekruteren van Start People kunnen vertalen in een visueel aantrekkelijke campagne. Binnen ons bureau willen we impact maken voor onze klant, maar ook mens én maatschappij.'

De campagne wordt uitgerold in online video, radio, social media, digital banners en instore. Mediaplus tekende voor de mediastrategie. Bekijk 'm hieronder:

Advertentie
advertisement
Advertentie