Milka schakelt artiest Snelle in voor nieuwste chocoladecampagne

Milka heeft zijn chocolade vernieuwd en zet een grootse campagne met Snelle op om de aandacht te trekken.

Een campagneafbeelding
Afbeelding: Milka

Milka heeft zijn chocoladerepen 'nog romiger en intenser van smaak' gemaakt en wil die vernieuwing niet zomaar aan zich voorbij laten gaan. Het bedrijf heeft rapper, zanger en tv-bekendheid Snelle ingeschakeld voor de promotie van een grootse campagne (Crocodile Agency en Wavemaker). 

Speciaal nummer

Zo heeft Snelle speciaal voor deze campagne het nummer 'Kleine moeite, groot gebaar' geschreven. Met dat nummer hopen de betrokken partijen 'mensen te inspireren om meer teder voor elkaar te zijn.' De campagne start met een videoclip van het nummer op het kanaal van Snelle (inclusief Instagram) en is ook doorvertaald naar andere kanalen. Zo zet Milka in op online aandacht, social, (digital) out of home (billboards, abri's en trams en instore displays bij retailers). 

Personalisatie

Milka koppelt ook een winactie aan de campagne. Mensen kunnen via een actiewebsite aangeven wie eens in de spotlight gezet mag worden. Snelle schrijft gepersonaliseerde nummers voor de drie winnaars. 

Bekijk hieronder de campagnevideo (tekst loopt door onder de video).

Credits:

Klant: Milka
Verantwoordelijk bij klant: Maxime Dujardin, Abigail Jacobs
Bureau(s): Crocodile Agency, Wavemaker
Business Owner(s): Tamara Couperus, Roy Boere
Creative Owner(s): Lars Bos, Michael van Os
Projectmanagement: Lonneke de Boer
Design: Tim Haakmeester, Naomi van Maasakkers
Muziek: Wessel van Deursen, Lars Bos (Snelle)
Fotografie: Jasper Suyk
Videoproductie: FOUR Creating
Regie: Sander Beekman
Edit: Inez Aarts
Camera: Maarten Brom

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie