Monsterboard start interactieve campagne met voorbijgangers in de hoofdrol

Mensen op straat worden achtervolgd door een paars monster.

Monsterboard

Monsterboard start een interactieve out-of-homecampagne. Mensen op straat kunnen zichzelf zien op een groot scherm, waarop ze worden gevolgd door het paarse monster uit het logo van Monsterboard. Met deze campagne wil het recruitmentplatform millennials helpen met hun carrière

Monsterboard richt zich millennials, omdat werkend Nederland over een paar jaar voor een groot deel uit millennials bestaat. Met de campagne wil de organisatie laten zien dat zij een goede partner zijn bij het vinden van een nieuwe baan en het geven van carrièreadvies, legt Sander de Bruijn, marketing directeur bij Monsterboard, uit. 

Deze aandachtspunten zijn in de campagne vertaald door op het scherm tekstballonnen te vertonen met vragen als: 'Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging, wat nu?' en ‘Wat moet ik nou precies op mijn cv zetten?’. Het impliceert dat millennials voor deze onderwerpen bij Monsterboard terecht kunnen. 

Ook toont Monsterboard een videocommercial op de schermen. In deze video, die begin 2018 werd gelanceerd, is te zien hoe het paarse monster talenten wegpakt van hun werkplek en ze vervolgens verplaatst naar een andere werkplek. 

Advertentie

De interactieve campagne is gemaakt door Ngage Media. De commercial is bedacht en geproduceerd door KBS New York

Monsterboard
Monsterboard Monsterboard

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie