Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK

De Warmmming up-campagne van de snackmaker staat in het teken van de juiste voorbereiding.

Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK
Yune

Snackfabrikant Mora, onderdeel van Van Geloven, lanceert een nieuwe EK- campagne: De Warmmming-up. De snackmaker wil Nederland bij monde van Cora laten ‘borrelen’ van de oranjekoorts door duidelijk te maken dat alles om de voorbereiding draait: zowel bij snacks als bij een EK-wedstrijd, ‘het gaat om de warming up’. De campagne is ontwikkeld door Yune.

Onderdeel van de campagne is het zogenoemde Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hierin worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden.

Advertentie
advertisement
Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK
Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK Yune

Borrelmoment laden

Het AR-filter moet onder de aandacht gebracht worden door een videoreeks waarin Cora zelf haar ‘bitterbalcontrole’ showt en Nederland aanspoort om in beweging te komen. De topscorers maken kans op een Mora EK-borrelpakket met met een Philips Airfryer. 

De social-video

Mora laat Nederland bitterballen koppen dit EK

‘EK-borrelmoment’ laden

Chiel den Otter, brand manager retail bij Van Geloven laat weten dat er voor het merk Mora gezocht is naar een activerende manier om het ‘EK-borrelmoment’ te laden. ‘De campagne geeft hier op een ludieke en interactieve wijze invulling aan, die perfect aansluit bij Mora en het EK-gevoel!’ 

De campagne wordt uitgerold op Facebook en Instagram.  

Lees ook: Hakkende Wesley Sneijder is nieuwe Koning Toto dit EK

Bureau: Yune


Klant: Bo Woerts, Chiel den Otter

Account: Bente van Deventer

Projectmanagement: Kelly de Witte

Creatie: Matthijs Haagsman

Productie: Daan Geuke

Regie: Koen Leerink

Camera: Bas Bakhuis

Camera Ass.: Daan Schuurmans

Edit: Vincent Fenger

Design/animatie: Mike de Weerd

Copy: Savenna Hof 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie