Nederland 13 keer op de Cannes-shortlist op dinsdag

De meeste nominaties in media.

Op dinsdag haalde Nederland verschillende shortlists. Dit zijn de nominaties:

Creative data
Car-2-Bike van Veloretti Bikes, een inzending van Veloretti zelf.
Snelweg sprookjes van Volkswagen –
ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)


Creative strategy
Geen shortlist notering.

Wel genomineerd: Ha(u)te couture van Diesel, een campagne van Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam


Direct
We are an airline – KLM – DDB Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam

Ook weer vermeld: Ha(u)te couture van Diesel, Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam


Media
2x Gumshoe, the first shoe made from recycled chewing gum – Amsterdam Metropolitan Area – Publicis Amsterdam
We are an airline – KLM – DDB Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam


PR
2x Oceans week – AB Inbev – Wieden+Kennedy Amsterdam
The biggest secret diet – Albert Heijn ism Diabetes Fonds – TBWA#Neboko


Social & Influencer
Awaken the phantom – film – Nike Football – Wieden + Kennedy Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam

Vermelding: Be a follower side:bizz – Diesel, Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam


MediaMonks staat drie keer op de shortlist voor Berliner VerkehrsBetriebe - Mind The Gap in PR Lions en Direct Lions (2x). Ook vinden we MediaMonks nog terug op de shortlist voor Aeromeico: People Are The Places.

Advertentie
advertisement

Nederland wist gisteren op de eerste avond geen Leeuwen te winnen.

Alles over Cannes in het dossier.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie