Premium

Geen Leeuwen voor Nederland op eerste avond in Cannes

Vier nominaties worden niet verzilverd.

Nederland heeft de vier shortlist posities (1 in outdoor, 3 in design) niet in Leeuwen weten om te zetten op maandagavond. In Outdoor was Street Story van Wieden + Kennedy Amsterdam voor Nike Rusland genomineerd, in design Amsteldok - WPP Campus van VBAT en Gumshoe van Publicis tweemaal. 

Grand Prix winnaars

In Outdoor wist Nike met de veelbesproken Dream Crazy/Colin Kaepernick (Wieden+Kennedy Portland) de Grand Prix te behalen.

In Print & Publishing ging de GP naar The Blank Edition, An-Nahar, Impact BBDO, Dubai

In Design was de GP voor 'Creatability' van Google en het eigen Google Creative Lab in New York

In Health & Welness ging Ikea er met de GP vandoor voor de campagne 'Thisables', gemaakt door McCann Tel Aviv  

De Pharma categorie had Breath for Life van GSK GlaxoSmithKline en McCann Health Shanghai als GP-winnaar.

Hier staan de shortlists met de Nederlandse kanshebbers voor morgenavond.

Alles over Cannes in het dossier.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie