Cannes: Nederland 14 keer op de shortlist bij Mobile, Design en Outdoor

Met Nike React Game Of Go haalt MediaMonks vijf nominaties.

Cannes Croisette
123RF.com

Op de eerste officiële dag van deze Cannes Lions zijn er vijf shortlists bekendgemaakt. Die van Mobile, Design, Outdoor, Print & Publishing en Radio. Design levert de meeste Nederlandse nominaties op: zes. MediaMonks haalt verschillende shortlists met Nike React Game Of Go.

Shortlist Mobile

KPN en N=5 staan twee keer op de shortlist met KPN Safe Lock
Samsung en Cheil eveneens met de Samsung Smartsuit
Care tag van KLM en DDB & Tribal Amsterdam

Design

Evert_45 van KPN en N=5 is twee keer genomineerd
Nike React game of go van Nike en MediaMonks (en Wieden+Kennedy Portland) is twee keer genomineerd
Nike en Wieden+Kennedy Amsterdam met The Lioness Crest
Connecting seats van KLM en DDB & Tribal Amsterdam

Outdoor

Nike React game of go van Nike en MediaMonks (en Wieden+Kennedy Portland) heeft drie nominaties.


Print & Publishing en Radio leveren geen Nederlandse nominaties op.

Vanavond worden de Health en Pharma Leeuwen bekendgemaakt. Nederland haalde één nominatie, zoals gisteren bekend werd.

Zie voor al het Cannes nieuws ons dossier.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Ferdinand
Ik vind die KPN reclames van N=5 inderdaad erg goed, kippenvel. En Evert45 was ook fantastisch. Trots op KPN dat ze zich de waarde van Vrijheid zo willen laten zien.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie