Nestlé kiest The Family Amsterdam voor lanceringscampagne Wunda

The Family ontwikkelde voor erwtendrankje Wunda de campagne ‘Welcome to a Wundaful life’.

Nestlé heeft dit jaar de nieuwe plantwaardige drank Wunda gelanceerd; sinds mei verkrijgbaar bij Jumbo en sinds augustus ook bij Albert Heijn. Het bedrijf heeft The Family Amsterdam gekozen voor het ontwikkelen van de merkstrategie en de internationale lanceringscampagne. Het bureau ontwikkelde een eerste campagne voor Wunda Original.

In deze campagne worden onder andere een kat en een vleesetende plan opgevoerd die het nieuwe alternatief voor melk onweerstaanbaar vinden. De introductiecampagne wordt uitgerold in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Portugal en Nederland.

Wunda 'Cat'
Wunda 'Plant'

Erwten

Wunda not-milk en Wunda Immuno zijn de eerste producten die op de markt komen. Wunda not-milk is een alternatief voor koeienmelk en het is gemaakt van gele erwten. Wunda Immuno zijn fruit-shots die vitamine B12, D3, ijzer, zink en calcium bevatten en zijn vrij van toegevoegde suikers en concentraten. 

Nestlé wil met de productlijn de drempel om voor plantaardige producten te kiezen zo laag mogelijk maken.

Credits: 

Klant: Wunda/ Nestlé
Creatief concept en strategie: The Family Amsterdam
Productie: Craft

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie