Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumenten zijn minder ‘woke’ in hun verwachtingen van bedrijven

Reptrak Company, voorheen Repution Institute, ziet in mondiaal onderzoek meer onverschilligheid ontstaan onder het publiek.
Demonstratie tegen Shell van Extinction rebellion jpg (9.1 MB)
Een anti-Shell-demonstrante van Extinction Rebellion, een van de organisaties die heftig hebben geprotesteerd tegen Havas
© ANP, Joris van Gennip
Demonstratie tegen Shell van Extinction rebellion jpg (9.1 MB)
Een anti-Shell-demonstrante van Extinction Rebellion, een van de organisaties die heftig hebben geprotesteerd tegen Havas
© ANP, Joris van Gennip

Minder consumenten vinden het belangrijk of bedrijven zich uitspreken of actie ondernemen bij politieke of sociale issues. Ten opzichte van vorig jaar ziet het Reptrak Company, voorheen het Reputation Institute, ‘een lichte daling’ van 4 procent tot iets meer dan de helft van de mensen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Diederik Hoekstra

De kop doet wat anders vermoeden dan de cijfers die je presenteert. Een punt afwijking is geen afwijking, zeker niet als het om reputatie gaat. De strekking is toch veel meer: let op als je niet ook de daad bij het woord het, ben je volgen jaar de pineut als je klant nog eens komt vragen wat je hebt gedaan.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in