Nieuwe Greetz-campagne 'Voor jou' draait om persoonlijke aandacht

Campagne van N=Content moet belofte 'Er gaat niets boven aandacht' tot leven brengen.

De komende maanden zullen er onder de paraplu 'Voor jou' verschillende verhalen gebracht worden van echte mensen.
Greetz

De nieuwe campagne van Greetz, gemaakt door N=Content, draait om de waarde van persoonlijke aandacht. De komende maanden zullen er onder de paraplu 'Voor jou' verschillende verhalen gebracht worden van echte mensen.

In de eerste twee campagnes zien we Ghasem, die voor het eerst zijn gevoelens via een kaart uit aan zijn zoon Hamed, en Dennis, die zijn vader Martin wil bedanken na een lastige periode samen. 'Greetz is dé online bestemming voor het geven van persoonlijke aandacht. Daarbij speelt authenticiteit en emotie een belangrijke rol. Het concept ‘ Voor jou’ past hier perfect bij', verklaart Marianne Segeler van Greetz.

Moeite

'Greetz liet de afgelopen jaren al echte mensen en verhalen zien in de campagnes, maar de focus lag vooral op de ontvanger van de kaart, terwijl de emotie begint bij de moeite die iemand voor een ander doet', legt Anne Stokvis, hoofdredacteur N=Content uit. 'De emotie zit dus aan beiden kanten, dat maakt het echt persoonlijk en waardevol.'

Merkstrategie

Greetz heeft het afgelopen jaar een nieuwe merkstrategie gedefinieerd met als belofte: 'Er gaat niets boven aandacht. Want in een wereld die steeds vluchtiger wordt, is oprechte aandacht een schaars goed', zo klinkt het. Om de nieuwe strategie tot leven te brengen, koos Greetz na een pitchtraject voor N=Content als creatief en digitaal bureau voor alle merkcampagnes. Het contentlabel, onderdeel van N=5, zal invulling gaan geven aan de recent herziene merkstrategie.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie