Ohra haakt met campagne in op gele hesjes

Rob en Els staan in een geel hesje te wachten op de wegenwacht, ze worden alleen niet opgehaald...

Het vakantieseizoen komt eraan en Ohra haakt daarop in met een grappige commercial over zijn autoverzekering. In deze video zijn Rob en Els met autopech gestrand. Alleen de Franse wegenwacht wil het koppel maar niet oppikken... 

Advertentie
advertisement

Pechvogels

De verzekeraar maakt een nieuwe commercial met het vaste duo Rob en Els. Ook komt de iconische paarse krokodil weer terug in het filmpje. Het is duidelijk dat Ohra hiermee voortborduurt op vaste herkenningspunten. Dit keer om zijn all-risk autoverzekering aan te prijzen.

Gele hesje

In de video staan Rob en Els in de berm te wachten op hulp, maar het wil niet vlotten. Meerdere takelwagens zijn voorbijgereden zonder te stoppen. Maar er komt er nog eentje aan. ‘Zijn dat ze’, vraagt de chauffeur. ‘Nee joh, dat zijn van die gele hesjes’, antwoordt de ander. En deze wagen rijdt ook voorbij. Rob en Els rennen heftig waaiend erachteraan. Het moraal van het verhaal: met de Ohra-verzekering krijg je wél direct hulp in het buitenland.

Credits

Klant: OHRA

Verantwoordelijk bij klant: Bianca Knispel-Teuling, Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek

Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen

Producer bureau: Sandra Derogee, Merel Groenenboom

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Wikke van der Burg

Regisseur: Mattias Schut

DOP: Menno Westendorp

Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold

Online: Ton Habraken

Grading: Laurens Orij

Geluidsstudio: FC Walvisch

 

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
roel
Die Rob in de reclames vanOhra kan of mag ( wegens betaling voor ieder gesproken woord) blijkbaar niets zeggen.
je gaat bijna denken dat Ohra verzekeringen er voor een bepaald soort mensen zijn, die niet zo veel tussen de oren hebben. Sorry , maar als neutrale objectieve kijker zie en ervaar ik dingen die vakmensen wellicht missen; zie ook de Ohra reclame voor hun nieuwe dienst Olixx.
wat men daarmee wil bewijzen ontgaat mij als potentiele klant
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie