PWC-campagne draait om de grote vraagstukken, ideeën en denkkracht

Het accountants- en advieskantoor zegt bedrijven, organisaties en overheden te willen helpen bij moderne uitdagingen.

PwC

Accountants- en advieskantoor PwC heeft een campagne gelanceerd om zijn rol in de huidige maatschappelijke vraagstukken te laten zien. 

Bedrijven, organisaties en overheden zijn  nu vooral op zoek naar vertrouwen en duurzame oplossingen voor vraagstukken als de klimaatcrisis, de gevolgen van de covid-19-pandemie, digitalisering en flexibilisering van de arbeidsmarkt. Met deze nieuwe mediacampagne The New Equation wil PwC laten zien dat het helpt om antwoorden te vinden.

Campagne door R/GA en N=5

De The New Equation-campagne bestaat onder andere via een campagnewebsite en massamediale inzet. De campagne is een coproductie van het Amerikaanse R/GA en het Nederlandse N=5. Marc Oosterhout verzorgt de strategische begeleiding. 

Bij PwC zijn Karlien Serrarens en Lea Vissers verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie