Samsung fileert Apple: 'Think Bigger'

Het Zuid-Koreaanse merk geeft de iPhone-maker een sneer in campagne waarin het de innovatieve kenmerken van de nieuwste smartphone duidt.

Samsung: 'Apple think Bigger'
Blauw Gras

Samsung geef iPhonemaker Apple een sneer in nieuwe campagne: niet 'Think Different 'maar 'Think Bigger'. Met de campagne wil het Zuid-Koreaanse merk de innovatieve kenmerken van de nieuwste Samsung Galaxy Z Fold2 onderstrepen. De buitenreclamecampagne is geproduceerd door Blauw Gras.

Volgens Gerben van Walt Meijer, marketing manager Mobile van Samsung Nederland, sluit de campagne goed aan bij het merk. ‘Met onze innovatieve producten en diensten treden we al jaren buiten de gebaande paden om zo het dagelijks leven leuker en makkelijker te maken. Met deze boodschap willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de Samsung Galaxy Z Fold2.’

Advertentie
advertisement
Samsung: 'Apple, Think Bigger'
Samsung: 'One more thing, Apple, Think Bigger'

'Een stap vooruit loopt'

Bart Visser, creative director bij Blauw Gras, vult Van Walt Meijer aan: 'De campagne benadrukt dat Samsung’s Galaxy Z Fold2 ten aanzien van bepaalde features een stap vooruitloopt op Apple’s smartphones. Dit laten we zien door gebruik te maken van slogans, die op de verschillen wijzen.’

De digitale abri’s zijn vanaf vandaag te zien in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.

Lees ook: 

Credits

Verantwoordelijken bij Samsung: Danique de Barse, Laura Geuze

Creative Direction: Bart Visser

Concept, art & copy: Desmond Lisonne & Demian Geurts – Larribau LaVigne

Strategie: Jennis Jongerius

Productie: Blauw Gras

Account/Project: Fleur van der Eijk, Daphne van der Oord

Advertentie