ŠKODA campagne ‘Frisse neus service’ brengt stadshonden naar het strand.

De campagne is onderdeel van het overkoepelende thema ‘Zaterdaghulp’ dat het automerk 2 jaar geleden startte

ŠKODA - Frisse neus service
Selmore / MediaMonks

De ŠKODA campagne ‘Frisse neus Service’ brengt stadshonden naar het strand om een frisse neus te halen. De campagne is onderdeel van het 2 jaar geleden gestarte thema ‘Zaterdaghulp’ waarbij elke campagne tegelijkertijd een propositie en activatie is.

Voor de ‘Zaterdaghulp frisse neus Service’ werd een stuk strand aangelegd in de stad naast een ŠKODA KAMIQ. Langslopende hondeneigenaren werden aangespoord om samen met hun hond in te stappen en naar het strand te rijden. Van de hondeneigenaren en hun viervoeters is vervolgens filmmateriaal geschoten voor een nieuwe televisie- en online commercial. De activatie en films zijn ontwikkeld door Selmore in samenwerking met MediaMonks Film.

ŠKODA | Zaterdaghulp: Frisse Neus Service

Zaterdagcampagne

Sinds 2016 voert ŠKODA de ‘Zaterdagcampagne’ omdat zij stellen dat er op deze dag wel wat hulp gebruikt kan worden. ŠKODA introduceerde twee jaar geleden binnen dit thema de ‘Zaterdaghulp’. Een platform dat een propositie, activatie en campagne in één is. Eerdere edities stonden in het teken van kinderfeestjes en doe-het-zelvers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie