Premium

Snelweg Sprookjes wint vier zilveren Leeuwen, brons voor Veloretti

Vijf Leeuwen voor Nederland.

Nederland moet het dit jaar vooral hebben van de campagne Snelweg Sprookjes van Volkswagen, ontwikkeld door ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar). Vanavond won de campagne vier keer zilver in verschillende categorieën.

In Brand Experience & Activation won Snelweg Sprookjes twee keer zilver, in de categorie Mobile één keer en ook nog eens in Radio & Audio.

Op dinsdag won Snelweg Sprookjes ook al tweemaal zilver, in de categorieën Entertaiment en Digital Craft.

In de categorie Creative E-commerce wist Nederland vanavond nog een bronzen Leeuw in de wacht te slepen voor Car-2-Bike van Veloretti. De campagne werd in-huis ontwikkeld door Veloretti Amsterdam.

Advertentie
advertisement

Geen prijzen

In Brand Experience & Activation grepen de Rembrandt Tutorials – ING – J. Walter Thompson Amsterdam en Gumshoe - Amsterdam Metropolitan Area – Publicis Amsterdam, naast de prijzen. Evenals Take-off tips – KLM – DDB Amsterdam en McDonald’s for you –51 North Amsterdam/Brandxtension Amsterdam/TBWA\Neboko

In Mobile wist ABN Amro de shortlistnotering met The Lockdown, een campagne die Code D’Azur Amsterdam maakte, niet te verzilveren.

Totaal negen Leeuwen

In totaal komt Nederland na vier dagen uit op negen Leeuwen: 1x goud, 6x zilver en 2x brons. Dinsdag werden er 4 Leeuwen gewonnen, maandag en gisteren niets.

Alles over Cannes in het dossier.

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie