Vlogfamilie Honig behaalt challenge

De familie heeft een jaar lang gevlogt en foto’s van recepten gedeeld via Instagram en Facebook.

Honig startte vorig jaar met de ‘365 Dagen Challenge’. Volgens het merk hebben Nederlanders vaak te weinig tijd om aan tafel te eten. Daarnaast vinden ze het moeilijk om elke dag weer een gevarieerde en voedzame maaltijd te bereiden. Daarom heeft Honig 365 dagen campagne gevoerd om Nederlander te laten zien dat dit wel mogelijk is. De actie is opgezet in samenwerking met Etcetera en Dept. 

Familie Jongedijk uit Almere ging de uitdaging aan. Zij hebben een jaar lang Nederland laten meekijken hoe zij wekelijks maaltijden bereidden waar één of meerdere producten van Honig onderdeel van uitmaakten. Hierbij werden ze begeleid door een diëtist die de weekmenu’s samenstelde.

Zij hebben tijdens de challenge foto’s en vlogs gedeeld via Instagram en Facebook. De campagne moet aantonen dat de familie heerlijke maaltijden kan bereiden met de producten van Honig.

'Honig heeft zich in de loop der jaren ingezet om koken gemakkelijk te maken, zodat iedereen het kan. Met deze campagne zijn we er in geslaagd om mensen niet te lang in de keuken te laten staan, maar vooral om hen lekker samen aan tafel te krijgen', aldus Fallon Gorter senior brand manager food lraft Heinz Benelux.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie