Vodafone promoot zijn 5G-netwerk via gamen in Virtual Reality

Nieuwe campagne toont Vodafone's kijk op 5G-toepassingen in de entertainmentsector.

Vodafone

Vodafone lanceert vandaag een nieuwe campagne op sociale media om zijn 5G-netwerk onder de aandacht te brengen. De campagne draait om de 5GameClash, een evenement van de telecomprovider waarin twee influencers in Virtual Reality tegen elkaar gamen. De een, Milan Knol, speelt vanuit Eindhoven, tegen Puxque in Groningen. De internetverbinding gaat via Vodafone's 5G-netwerk. De twee spelen een schietspel in een virtuele wereld, waarbij snel reageren cruciaal is.

Met de video wil Vodafone laten zien dat zijn 5G-netwerk nauwelijks vertraging kent en geschikt is voor de nieuwe manier van gamen. De campagnevideo is hieronder te zien en opgenomen op twee verschillende locaties.

Priority-klantenprogramma

Vodafone was eind oktober in het nieuws omdat het een samen met Ziggo een een klantenprogramma introduceert. Dit Priority-programma geeft klanten van de twee providers - die hetzelfde moederbedrijf hebben - toegang tot al uitverkochte evenementen en korting op andere evenementen.

Aan het klantenprogramma is een crossmediale campagne gehangen, ontwikkeld voor VodafoneZiggo in samenwerking met WPP (strategie en concepting) en Media.Monks (productie en creatie digital). 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie