Arnout Robbe en Paul Wagemaker nieuwe creative directors N=5.

Thijs Bontje wordt ecd.

Arnout Robbe en Paul Wagemaker nieuwe creative directors N=5.
N=5

Arnout Robbe en Paul Wagemaker gaan naar N=5 en worden daar nieuwe creative directors. Het duo werkte de afgelopen jaren bij Ogilvy Social.lab, waar ze campagnes maakten voor merken als ProRail, Rijksoverheid, Rabobank en Pfizer. Volgens N=5 hebben ze toen Prorail nationaal en internationaal op de kaart gezet met de Victim Fashion-jongerencampagne

Wagemaker en Robbe waren voor Ogilvy | Social.lab onder andere actief bij J. Walter Thompson en DDB & Tribal. Het duo heeft awards gewonnen bij de Spin Awards, Dutch Creativity Awards, Effies, de Cannes Lions, Eurobest en Clio Awards.

Advertentie
advertisement

'Geen schouderophalend werk'

Robbe zegt over de overstap: ‘Door de jaren heen heeft N=5 steeds bewezen een bureau te zijn dat merken bouwt die ertoe doen en - of misschien wel eerder door - creatief scherp aan de wind te zeilen.’  

Wagemaker voegt daaraan toe: ‘We proberen altijd campagnes te maken waar je niet schouderophalend aan voorbij kunt gaan. Werk dat je, ook in de social age, echt raakt. Die ervaring nemen we mee naar N=5 en hopen we daar verder uit te bouwen.'

 

'Ruimte voor impactvol creatief werk'

Bontje zegt dat met het aantrekken van het duo de creatieve vloer is verstevigd waardoor het werk van alle creatieven bij N=5 verder gebracht wordt. ‘Hun bak ervaring en denkkracht helpen enorm bij nog diverser en sterker werk te maken. Daarnaast geeft het mij meer ruimte om de randvoorwaarden te scheppen voor impactvol creatief werk.’

Lees ook: N=5 Independent Agency of the Year bij Eurobest 2020

Plaats als eerste een reactie

Advertentie