Arthur Herpel naar PHD als head of creativity & marketing

Mediabureau gaat zich meer toeleggen op creativiteit en de meerwaarde die dit oplevert voor opdrachtgevers.

PHD, onderdeel van Omnicom Media Group, heeft Arthur Herpel aangesteld als head of creativity & marketing. Met zijn benoeming richt het mediabureau zich naast strategie op creativiteit en de meerwaarde die dit oplevert voor opdrachtgevers. Ook gaat Herpel zich toeleggen op het scherper uitdragen van de propositie en het verhaal van PHD. 

Herpel werkte hiervoor bij Talpa Network waar hij als VP Creative werkte en in juli vertrok

Denise Huisman, managing director PHD Nederland: 'Met PHD hebben we het afgelopen jaar wederom een enorme groei doorgemaakt en werken we met het hele team hard aan het realiseren van onze visie om het meest strategische en creatief georiënteerde mediabureau te zijn. En juist als het goed gaat moet je kijken wat er beter kan. Met Arthur halen we een ervaren kracht binnen die bij creatieve- en mediabureaus zijn sporen heeft verdiend.'

Herpel: 'PHD is een enorm charmante club met veel ambitie. En deze ambitie ligt precies op het snijvlak van media en creativiteit waar ik me graag begeef. Daarnaast kijk ik enorm uit om het bureau scherp in de markt te zetten. Zowel het verhaal als het product.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie