Arthur Herpel weg bij Talpa Network

Hij kwam vorig jaar met zijn bureau Brand New Telly naar het mediabedrijf.

Brand New Telly

Arthur Herpel vertrekt bij Talpa Network, waar hij als VP Creative werkte sinds vorig jaar. Toen werd zijn creatieve bureau Brand New Telly overgenomen door het bedrijf van John de Mol. 

Herpel gaat weg als gevolg van de reorganisatie die Talpa Network sinds de coronacrisis door moet voeren. Eerder vertrok daardoor onder anderen al chief creative officer Ruud de Langen, met wie Herpel samenwerkte.

Herpel laat aan relaties weten: 'Helaas is het avontuur bij Talpa niet zo gelopen als gehoopt. Het bedrijf vaart (noodgedwongen) een andere koers en dat betekent dat ik weer kan kijken naar nieuwe avonturen. Enerzijds erg jammer om (tijdelijk) afscheid te nemen van leuke en mooie relaties en natuurlijk het prachtige creatieve team. Anderzijds heb ik al weer een nieuw project waar ik erg veel zin in heb en honderd ideeën voor de toekomst. Eerst open ik vanaf dit weekend een pop-up Galerie in Hattem, met werk van mijn vriendin en nog zeven kunstenaars.'

Herpel werd eind 2015 partner bij Brand New Telly en aandeelhouder. Vorig jaar februari werd bekend dat Talpa Network het bedrijf overnam en het werd geïntegreerd als intern creatief bureau. Wouter van der Pauw blijft bij Talpa Network het bureau leiden.

De reorganisatie bij Talpa Network is naar verluidt inmiddels afgerond. Van de 1.600 medewerkers verloren er zo'n driehonderd hun baan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie