Bas de Kok ruilt Springbok in voor M2Media

De Kok start als Digital & Innovation Lead. Voorheen was hij Digital Innovation Manager bij Springbok.

V.L.N.R.: Bas de Kok (Digital & Innovation Lead), Jasmijn Bouwmeester (Agency Lead) en Han Roode (Head of Strategy) van M2Media.
Foto: aangeleverd

Bas de Kok is per 1 juli gestart als digital en innovation lead bij M2Media. De Kok gaat bijdragen aan het 'verder versterken en uitbouwen van de digitale positionering en propositie van M2Media.' Voorheen werkte hij als digital innovation manager bij Springbok Agency. Eerder zat De Kok onder andere bij Greenhouse en Universal Media. 

Advertentie
advertisement

'Verder bouwen aan een future-proof agency'

Jasmijn Bouwmeester (agency lead M2Media): 'Wij zijn de afgelopen jaren onwijs gegroeid in onze digitale dienstverlening. Daardoor zijn we niet alleen in onze expertise, maar ook in de kwaliteit en omvang van ons team gegroeid. De focus van Bas komt te liggen op digitale innovatie en verdere groei van de digitale zichtbaarheid van onze klanten. Met zijn ervaring en expertise is hij een zeer waardevolle aanvulling op ons managementteam.'

Bas de Kok: 'Mijn stap naar M2Media voelt logisch en gelijk ook vertrouwd. M2Media is niet alleen een gevestigde naam in de bureauwereld, er werken ook veel oud-collega’s van mij. Het voelt dan ook als thuiskomen in een warm, hecht en gedreven team. Ik heb heel veel zin om samen met Jasmijn, Han en het (digital) team verder te bouwen aan een future-proof agency.'

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie