Overslaan en naar de inhoud gaan

Erwin Dito (McDonald’s global): ‘Het kan verdomde eng zijn om creatief te zijn’

CMO Studio Côte d’Azur | Mascha Driessen (Microsoft Advertising) en Erwin Dito (McDonald’s). ‘Niemand vindt het erg om naar Cannes…
V.l.n.r. Roderick Mirande (Adformatie), Mascha Driessen (Microsoft Advertising) en Erwin Dito (McDonald's)
V.l.n.r. Roderick Mirande (Adformatie), Mascha Driessen (Microsoft Advertising) en Erwin Dito (McDonald's)
© Videoproductie: Gig
V.l.n.r. Roderick Mirande (Adformatie), Mascha Driessen (Microsoft Advertising) en Erwin Dito (McDonald's)
V.l.n.r. Roderick Mirande (Adformatie), Mascha Driessen (Microsoft Advertising) en Erwin Dito (McDonald's)
© Videoproductie: Gig

CMO Studio streek neer in Cannes waar op het Festival of Creativity de jaarlijkse creatieve hoofdprijzen van de wereld werden toegekend. In deel twee van een driedelige serie ontvangen we Mascha Driessen, regional vice president Continental Europe bij Microsoft Advertising en Erwin Dito - VP global brand leadership bij McDonald's. Wat is hun missie in Cannes? Is post-covid-creativiteit vergelijkbaar met hoe het vóór covid was? En wat zijn (onder meer) van NikeSync, het Grand Prix-winnende platform van het merk dat rekening met de menstruatiecyclus van vrouwen? ‘Echt brave!’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in