Premium

Carolien Hulstman-de Wit benoemd tot country marketingmanager Ikea Nederland

Ze gaat zich richten op het versterken van de positie van Ikea in de Nederlandse markt als dominante marktleider en betekenisvol merk.

Carolien Hulstman-de Wit

Ikea heeft Carolien Hulstman-de Wit (41) aangesteld als country marketingmanager Ikea Nederland. Zij vervulde die rol al vanaf juli 2021 op ad interim-basis. Ze nam het stokje toen tijdelijk over van Frederike den Ottelander.

Hulstman-de Wit is een oudgediende bij Ikea. Ze startte er eind 2004 als country advertising-coördinator en werkt er inmiddels bijna 18 jaar, veelal en marketing- en communicatie-georiënteerde functies. Hulstman-de Wit werd gevraagd de positie van Den Ottelander tijdelijk waar te nemen en solliciteerde toen deze definitief vacant kwam.

Waarom? ‘Ik zie het als een geweldige kans om samen met het team verder te kunnen brengen wat al in gang is gezet, te blijven leren en ontwikkelen binnen het marketingvak en mijn recentere retail- en business-ervaring mee terug te brengen naar het team.’

Advertentie
advertisement

Betekenisvol

Hulstman-de Wit gaat zich richten op een geïntegreerde aanpak voor duurzame én winstgevende groei en het versterken van de positie van Ikea in de Nederlandse markt als dominante marktleider en betekenisvol merk.

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden
Advertentie